• Transparant, Persoonlijk en Duidelijk.
  • Ruim 15 jaar ervaring in het Midden en Kleinbedrijf.
  • Geen onnodige kosten.

Even voorstellen

In 1999 voor mezelf begonnen , een tijd terug !

Wie ben ik en wat doe ik :

Mijn visie en doel is om een bedrijf bij te staan en geld te verdienen voor diegene waar je voor werkt en dat is al die tijd zeer goed gelukt in de vorm van kosten reductie, sanering, meerwerk facturatie , begeleiding en sturing van mensen , aanpassing van inkomstenbelasting en zeker net zo belangrijk meedenken in de toekomst van je bedrijf. Eerlijkheid en openheid staan hierbij centraal.

Waar ik werkzaam ben geweest :

Voornamelijk interim werkzaamheden gedaan tot en met 2014, wel altijd mijn administratie kantoor aangehouden met een gewone groei van binnen uit.
Werkzaam geweest in alle branches en in bijna elke functie, van assistent controller tot hoofd controler, maar ook in de functie van hoofd boekhouder en algemeen manager.

Van kleine MKB bedrijven tot beurs genoteerde bedrijven met wereldwijd 20.000 mensen in dienst.
In de UK werkzaam geweest voor drie jaar , 1 jaar in Londen en twee jaar in Manchester.

De rode draad van alle werkzaamheden is dat ik altijd streef naar resultaat, een boekhouding geeft die leidraad om een bedrijf te sturen, fiscaal en zeker bedrijf economisch advies te geven.

In 2014 mijn administratiekantoor uitgebreid en met succes

Dus kom er ook bij en ervaar een andere kijk op de zaken

Groet

Fred Beij